söndag 6 januari 2013

Dans!

Nu har jag dansat hela natten känns det som! Egentligen är det inte sant för jag lämnade festen vid 10 ungefär, men efter att ha varit gravid och ammat under hela 2012(!) och inte haft så många tillfällen till dans och festlighet kändes 1 timmas dansande i mina fina gamla kursares trevliga sällskap som en helkväll! Hoppas att Kennet och Daniel hade minst lika roligt som jag hade och helst ännu lite roligare! Men det tror jag, det såg så ut!
Rapha och Sam har varit hemma själva och myst, känns bra för mig att de ibland får lite egen tid och också skönt att göra något eget någon gång då och då! Tror nog att de tycker det också!
 Färgglada gänget från RKH

 Bröllopsvals gangnam style!

Lyckoamuletter från mitt eget bröllop fick följa med på fest!
Kanske kan det bringa tur åt brudgummarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar