lördag 5 januari 2013

Fredag!

Idag har vi gjort allt möjligt för omväxlings skull! Först kom Raphas kompis Charlotte hit, de känner varandra från början från gymnasiet men hon råkar också vara psykolog och har nyligen gått klart den utbildning som Rapha går nu! Efter att ha suttit och häckat bara jag, Rapha och Sam i flera dagar här hemma var det kul att få lite trevligt sällskap! Sam tyckte om henne också och det är alltid roligt!
 
Charlotte hade med sig en jättefin blombukett till oss, det gjorde mig väldigt glad!

På kvällen åkte vi hem till mamma och Eduardo och åt middag. Skönt att komma ut ur huset lite och kul för Sam med en mormor och en abuelo fulla av leklust! 
Lek på golvet hos mormor

Vi hann även med en liten mössprovning på Ziggy - ovärdigt men förvånansvärt uppskattat! Ziggy spann och såg nöjd ut hela tiden(?)!
Lilla katten på prärien

Nu ska jag ta mig en kopp varm choklad och amma grodan, imorn händer det spännande saker!

2 kommentarer:

  1. Vilket spännande avslut, man blir nyfiken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag kände att det blev lite av en cliffhanger ;)

      Radera