torsdag 25 juli 2013

Hej bloggen!

Vi har det bra! Natten till idag hade vi nattbarnvakt för första gången och sov på hotell för att fira bröllopsdag i efterskott! Sam var med sin gudmor Anna och hennes familj i Skokloster och det gick bra nästan hela tiden förutom vid nattningen då det hade blivit rejält ledset. Känns lite hemskt att vi inte fanns där och kramade på honom då, samtidigt som jag kan tänka att det hade varit en påfrestande dag för honom med lång bilresa och massvis med nya ansikten och därför inte konstigt om han var övertrött. Anna fick iallafall hjälp av supermamma Runsö och till sist somnade han tydligen gott i hennes famn. På morgonen hade han varit sitt vanliga glada jag igen!

Hotellet vi bodde på hette Krusenberg herrgård och ligger precis i närheten av Skokloster så vi var inte långt borta (även om Sam förstås inte förstår det...). Det var supermysigt och välbehövligt med god mat och fin omgivning, verkligen att rekommendera!

Nu kommer vi att sova hos Annas morföräldrar i Skokloster fram till Anna och Andreas bröllop på lördag! Det är verkligen sommarens höjdpunkt och jag är så taggad att jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen, det kommer bli magiskt!!

Solnedgång på bryggan

Gullig välkomstpresent på hotellet

Sam och världens bästa gudmor sist vi var här i skokloster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar